A. Juozapavičiaus g. 12,
rastine@santaros.vilnius.lm.lt

Druskininkai_04

6c, 11c ir 12c klasių mokiniai lankėsi Druskininkuose

Rugsėjo 15 d. 6c, 11c ir 12h klasių mokiniai kartu su auklėtojomis Natalja Zapashcikova ir Jelena Vitkovskaja bei lietuvių kalbos mokytojomis Brigita Gediene ir Sigita Karkliuviene lankėsi Druskininkuose. Ši ekskursija – mokyklos dovana praėjusių metų sportiškiausioms klasėms.
Atvykusius į Druskininkus mokinius pasitiko gidė Plepi Ponia, kuri papasakojo apie sveikatos šaltinių kurortą ir aprodė įdomiausius bei svarbiausius miesto objektus.
Pasivaikščioję po Druskininkus, mokiniai lynų keliu persikėlė į kitą Nemuno pusę. Kelionės metu pro skaidrius keltuvo langus buvo matyti įspūdingi Druskininkų kurorto miškai, Nemuno upės vingiai ir nuostabi miesto panorama. Pakilę keltuvais mokiniai apžiūrėjo žiemos pramogų kompleksą Snow Arena.
Vėliau ekskursija tęsėsi Didžiasalyje esančiame Augų ūkyje, kur mokiniai turėjo galimybę pamatyti, kaip gaminamas saldaus pieno sūris ir paragauti jo.
Išvykos pabaigoje mokiniai užsuko į Antano Česnulio skulptūrų ir poilsio parką, kur pats šeimininkas papasakojo apie savo drožinių ekspoziciją.
Diena, praleista Druskininkuose, buvo kupina įspūdžių ir geros nuotaikos.

Mokinių atsiliepimai apie išvyką į Druskininkus:

„Praėjusiais mokslo metais mūsų klasė laimėjo kelionę į Druskininkus. Rugsėjo 15 dieną kartu su dvyliktokais sulipome į autobusą ir išvažiavome. Druskininkuose mus pasitiko gidė, pasivadinusi Plepia Ponia. Ji mums aprodė miestą ir papasakojo daug įdomių istorijų. SPA centre mes turėjome galimybę išgerti gydomojo mineralinio vandens. Paskui mes kilome keltuvu į žiemos pramogų kompleksą „Snow Arena“. Iš arenoje esančios kavinės balkono matėme Druskininkų miestą ir Meilės salą. Apžiūrėję Druskininkus, vykome į kaimo sodybą, kur matėme daugybę gyvūnų – arklius, karves, vištas, žąsis. Ūkio šeimininkė mums parodė, kaip gaminamas naminis sūris. Ši ekskursija man labai patiko!“

Tina Tamaliūnaitė, 6c klasė

„Vieną rugsėjo dieną mūsų klasė išvyko į Druskininkus. Dvi valandas trukusi kelionė buvo smagi, nes autobuse klausėmės muzikos ir dainavome. Atvažiavę į Druskininkus, iš pradžių kartu su gide apžiūrėjome miestą, o paskui kilome keltuvu į sniego areną, nuo kurios viršaus pamatėme nuostabų vaizdą. Pasigrožėję Druskininkų kurortu, važiavome į Augų ūkį, kur  paragavome saldaus naminio sūrio ir pamatėme arklius.“

Aleksandra Nikitkova, 6 klasė

„Ekskursija į Druskininkus buvo išties puiki. Šiame kurorte lankiausi pirmą kartą. Pats miestas pasirodė itin jaukus. Daug jaukumo jam suteikė namai, kurių langai ir durys buvo mažyčiai. Taip pat labai nustebino kelionė per upę į sniego areną, kurioje tikrai paslidinėsiu, kai turėsiu laiko vėl nuvykti į Druskininkus.“

Aleksandra Brylina, 11c klasė

„Man labai patiko išvyka į Druskininkus. Ypač įdomu buvo sodyboje, kur galėjome ne tik pamatyti, kaip gaminamas varškės sūris bei paragauti jo, bet ir pabendrauti su mielais gyvulėliais. Taip pat labai įsiminė skulptūrų parkas. Ačiū už puikiai organizuotą ekskursiją!“

Olga Podvorskytė, 11c klasė

Druskininkai_10Druskininkai_07Druskininkai_09Druskininkai_12Druskininkai_05Druskininkai_13