A. Juozapavičiaus g. 12,
Tel./faks. 8 5 272 78 41
rastine@santaros.vilnius.lm.lt

Į LONDONĄ!

FullSizeRender (10)Balandžio 5 dieną “Santaros” gimnazijos 10–11 kl. mokiniai išvyko į tolimą kelionę – į Londoną. Ši ekskursija buvo suplanuota dar mokslo metų pradžioje, tad visi jau seniai jos laukė. Išvykome 4 val. ryto. Apie 9 val. sėkmingai atskridome į Lutono oro uostą, čia jau laukė autobusas, kuris nuvežė mus iki viešbučio. Gavome metro bilietus, kurie tiko ir autobusams bei traukiniams. Pirmą dieną daug pamatėme: iš pradžių nukeliavome į Londono centrą ir užėjome į be galo gražią ir didingą Šv. Povilo bažnyčią, garsėjančią savo apžvalgos aikštele, nuo kurios atsitveria neapsakomai gražus vaizdas į Londoną. Buvome sužavėti miesto dydžiu ir grožiu, padarėme daug nuotraukų. Po to aplankėme Londono muziejų. Vėliau nuvykome į pagrindinę Londono gatvę, kur turėjome laisvo laiko apsipirkti ir pavalgyti.
Antrą dieną vykome į visų pamėgtą Madam Tiuso muziejų. Ši vieta įsiminė kiekvienam mokiniui, nes čia buvo daugybė žymių žmonių vaškinių figūrų. Po to keliavome į Mokslo muziejų. Čia apsilankėme daugelyje salių, suskirstytų pagal atskiras temas: matematikos, fizikos, kosmonautikos ir t.t. Vakare apsipirkome prekybos centre „Harrods“, kuris nustebino savo asortimentu bei kainomis.
Trečia diena prasidėjo nuo įžymiausių Londono simbolių – Londono Tauerio (The Tower of London) bei Londono tilto. Čia labai didelį įspūdį paliko pilies legendos ir istorijos apie nusikaltėlių pabėgimus.
Vėliau nuskubėjome į dar du muziejus. Pirmame buvo daugybė pasaulio istorijos objektų, pvz., Egipto mumijos, Afrikos senovės ąsočiai. Antras buvo nestandartinis muziejus „Believe it or not“. Čia sužinojome daug įdomių faktų apie pasaulį ir pamatėme neįprastų dailės eksponatų, pvz., paveikslą, sukurtą iš drugelių. Vakare fotografavomės Picadille Circus aikštėje. Grįžome į viešbutį dviaukščiu autobusu.
Ketvirta diena prasidėjo nuo fotosesijos prie Big Ben’o ir Londono akies (The Eye of London), įsikūrusių prie Temzės krantų. Po to nusileidome į laivą ir plaukėme į Grinvičą. Pakeliui išgirdome gido pasakojimą apie lankytinas vietas, kurias matėme iš laivo. Grinviče aplankėme Jūrų muziejų, miesto turgų bei parką, kur peržengėme dienovidinio ribą. Grįžę atgal traukiniu, turėjome laisvo laiko apsipirkti dideliame prekybos centre.
Balandžio 9 dieną mes pamatėme pagrindinę Londono aikštę – Trafalgar Square. Tai buvo didelis sklypas su dideliu fontanu ir didingais liūtų ir Nelsono paminklais. Vėliau pėsčiomis nuėjome pamatyti vieno garsiausių Londono reginių – sargybos pasikeitimo prie Bukingemo pilies. Visus mokinius sužavėjo gotikinio stiliaus pilis. Pagaliau atvykome į įžymų savo mažais gyventojais, voverėmis, parką. Hyde parkas pasirodė labai didelis ir gražus. Labai nustebino žmonių, kurie sėdi ant žolės su savo draugais ar šeima ir draugiškai bendrauja, gausa.
Londonas paliko mokiniams neišdildomą įspūdį dėl kelių paprastų, bet svarbių priežasčių: besišypsantys kultūringi žmonės, žydanti gamta ir daugybė lankytinų vietų. Tai buvo geriausia kelionė – neužmirštama. Anglija pranoko visus lūkesčius.
Ačiū kelionės organizatoriams už nepamirštamus įspūdžius ir naujas patirtis.

Olga Podvorskytė, 10 c

DSC08763 (1) FullSizeRender (8)