A. Juozapavičiaus g. 12,
LT-09311 Vilnius
Gimnazijos kodas - 304089960
Tel./faks. 8 5 272 78 41

Projektas Erasmus + “Šiuolaikinės mokyklos socialiniai iššūkiai”

Projekto tikslai:

  • Jaunų žmonių pagrindinių kompetencijų ir įgūdžių, būtinų aktyviam pilietiškumui, tobulinimas.
  • Sukurti aplinką, pagerinančią jaunimo tarpusavio santykius, vykdant įvairią veiklą, pavyzdžiui, rengiant seminarus, vykdant projektus, taip pat per žaidimus, pasiskirstymą vaidmenimis, diskutuojant.
  • Suteikti galimybę jauniems žmonėms aptarti problemas, turinčias įtakos jų gyvenimui jų šalyse ir bendruomenėse.
  • Užmegzti kontaktus ir bendrauti su kitų bendruomenių nariais.

Projekto  įgyvendinimo terminas: 2018-2020 m.

Projekto dalyviai : 14-17 metų mokiniai

Projekto vadovė: Irina Rovda

Trumpas projekto aprašymas:

,,Pokyčiai yra neišvengiami ir ne visada valdomi.  Galima kontroliuoti tik, kaip elgtis, reaguoti ir keistis pokyčių procese. „
Kelly A. Morganas

     Didelio pasaulinio politinio ir ekonominio nestabilumo, didėjančios nelygybės ir socialinių neramumų laikotarpiu švietimo, kuris tapo ypač pažeidžiamas,  vaidmuo visuomenėje itin svarbus. Švietimo sistemos, mokytojų ir mokinių pažeidžiamumas bei būtinas atsparumas, padėsiantis ne tik išgyventi, bet ir klestėti, – mūsų projekto tema.  

     Kaip mes, mokytojai, administratoriai  ir politikos formuotojai, priimame ir prisitaikome prie pokyčių, kurių negalime kontroliuoti? Kaip puoselėjame ir skatiname teigiamus pokyčius pasitelkę vaizduotę, naujoves ir kūrybiškumą? Kaip technologijos gali būti efektyviau naudojamos mokant ir padedant mokiniams mokytis? Kaip mes priimame pokyčius? Kaip galime teigiamai reaguoti į neigiamus pokyčius? Kaip mūsų mokiniams ir visai institucijai išgyventi bei klestėti šiais pokyčių laikais?

     Kaip teigia mūsų projekto pavadinimas, mokyklos susiduria su iššūkiais, tačiau turi pasiūlyti strategijas bei būdus, kad mokiniai galėtų susidoroti su jais. Nors visos šalys-partnerės priklauso Europos Sąjungai ir globalizuotai visuomenei bei turi panašių iššūkių, kiekviena šalis pasirinko savo mokyklai labiausiai aktualų.

  • Įsitraukimas į klasę (Belgija).
  • Supratimas apie smurtą dėl lyties ir prevencija. (Ispanija).
  • Tautinių mažumų integracija (Lietuva).
  • Virtualus ir tikrasis gyvenimas (Vengrija).
  • Pagarba kitiems – prevencinės strategijos sprendžiant kibernetinius ir kitokius konfliktus / mokymasis iš komandinio darbo (Portugalija).
  • Kitakalbių ir skirtingų kultūrų mokinių įtraukimas. (Prancūzija, Ile de la Reunion).

Visi iššūkiai yra socialinio pobūdžio ir priklauso pilietiniam ugdymui. Mes juos spręsime vadovaudamiesi strateginio planavimo pagrindais.

 

Susitikimas spalio mėnesį