A. Juozapavičiaus g. 12,
Gimnazijos kodas - 304089960
Tel./faks. 8 5 272 78 41
rastine@santaros.vilnius.lm.lt

Trečiasis projekto susitikimas Budapešte, Vengrijoje. 2019 m. Gegužės 4–11 d.

Vengrijos partnerių projekto iššūkis –  virtualus gyvenimas prieš realų gyvenimą.

Pagal programą mokiniai dalyvavo šiose veiklose:

• Interaktyvios dirbtuvės: internetinis / realus identitetas;
  • „Atraskite mūsų mokyklą su QR kodais“;
  • Vaizdo įrašų redagavimas mokykloje;
  • Komandos kūrimo veikla Nuotykių parke;
  • Sporto programos.

Kultūros programa buvo labai turininga ir įdomi. Ir moksleiviai, ir mokytojai turėjo galimybę apsilankyti parlamente, kuris yra vienas iš seniausių ir gražiausių Europoje. Mums  patiko kelionė laivu Dunojaus upe, kurios metu žavėjomės Budapešto naktiniais vaizdais. Dienos kelionė į Balatono ežerą buvo pilna nepamirštamų įspūdžių.

Visiems buvo liūdna išsiskirti, bet esame tikri, kad daugelis iš mūsų mokinių sukūrė ilgalaikius tarpusavio ryšius.

Mūsų mokiniai dalijasi savo įspūdžiais apie susitikimą:

• Valerija Petunova 11c

Erasmus + projektas – tai galimybė susipažinti su žmonėmis iš kitų šalių bei apsilankyti įvairiuose Europos kampeliuose. Būdama Budapešte mūsų komanda apsilankė Vengrijos parlamente, kuris yra pasakiškai gražus. Taip pat užlipome į Gellerto kalvą, kur prieš mus atsivėrė nepakartojamas vaizdas į Budapeštą, plaukėme laivu Dunojaus upe, kuri dalina miestą į dvi dalis – Budą ir Peštą, apsilankėme Balatone. Taip pat mes įgijome video montavimo įgūdžių ir sukūrėme savo pirmąjį vaizdo įrašą apie savaitę, kurią praleidome Vengrijos sostinėje. Labai džiugu, jog visi mokiniai bei mokytojai buvo labai draugiški ir linksmi. Esu dėkinga, jog turėjau galimybę praleisti šią nuostabią savaitę malonių žmonių rate.

• Zlata Ozeviciūtė 11c

Šiemet pirmą kartą dalyvavau projekte Erasmus +. Dar nuo 6 klasės svajojau jame dalyvauti ir pagaliau mano svajonė išsipildė. Projektas Erasmus + – tai puiki galimybė  keliauti, įgyti naujų žinių ir daug patirties, susipažinti su kitų šalių kultūra, kalba, žmonėmis, istorija, pagerinti savo anglų kalbos įgūdžius. Projekte dalyvauja  Belgija, Portugalija, Prancūzija (La Réunion), Ispanija, Vengrija ir Lietuva. Man teko kelionė į Vengrijos sostinę Budapeštą – labai tuo džiaugiuosi. Po kelių dienų, praleistų Budapešte,  jaučiau, kaip mano šnekamoji anglų kalba pagerėjo. Svarbiausia yra bendrauti su šeima, kuri priima į savo namus,  su kitais dalyviais, su mokytojais. Savaitė, kurią aš praleidau Budapešte, yra vienas ryškiausių mano prisiminimų ir jei dar turėsiu galimybę dalyvauti tokiame projekte, būtinai dalyvausiu!

• Artiom Fediukov 11a

Man tai buvo pirmojį kelionė į Vengriją. Mūsų tvarkaraštis buvo kupinas įvairiausių užduočių. Antroji diena Budapešte prasidėjo apsilankymu Nacionalinėje dailės galerijoje, kur aš pamačiau labai daug įdomių ir gražių  paveikslų. Viena  iš labiausiai man patikusių vietų, kurias mes spėjome aplankyti, buvo Herojaus skveras, kuris yra labai didelis ir gražus. Bet pati gražiausia vieta, kuri man paliko didžiausią įspūdį –  Balaton ežeras. Šiame ežere vanduo yra labai skaidrus, o miestelis kuris yra ant kalno viršūnės, netoli ežero, yra žavus savo kompaktiškomis formomis, siauromis gatvelėmis bei gražia architektūra.

Šeima, kurioje aš gyvenau, buvo labai draugiška ir svetinga, buvo įdomu bendrauti ne tik su draugu Akuš, kuris viešėdamas Lietuvoje, gyveno mano namuose, bet ir su jo tėvais. Akuš man tapo labai artimas, kaip brolis. Su juo smagiai leidau laiką.

Eva Lea Irens 11A

Mano kelionė į Budapeštą su Erasmus + projektu prasidėjo gegužės 4 dieną, šeštadienį. Vakare, atskridę į Vengrijos sostinę ir susitikę su projekto partneriais, ėjome pasivaikščioti po miestą. Sekmadienį neturėjome jokių suplanuotų veiklų, todėl visą dieną praleidome apžiūrinėdami įvairias lankytinas vietas, aplankėme pabėgimo kambarį, akvariumą, smagiai leidome laiką. Pirmadienį Grosics mokykloje vyko svečių pasitikimo ceremonija, turėjome galimybę su QR kodais pažinti mokyklą, žaidėme sporto žaidimus. Vakare visi svečiai ir šeimininkai iš Budapešto susiruošė paplaukioti kruiziniu laivu. Man tai buvo įsimintiniausia akimirka visos kelionės metu. Antradienį ėjome į Budapešto parlamentą, kuris mane labai nustebino savo dydžiu ir karališkai puošniu interjeru, po ekskursijos pasivažinėjome Budapešto velnio ratu. Trečiadienį žaidėme skaičių karą Gellerto kalne, mėgavomės vaizdu miesto citadelėje, vakare visi mokiniai, jų tėvai, svečiai ir mokytojai smagiai leido laiką vakarėlyje. Ketvirtadienį kartu su gidu išvykome į ekskursiją, sužinojome Herojų aikštės ir kitų nacionalinių paminklų istorijas, o vakare, susiskirstę į grupes, kūrėme projekto vaizdo  įrašus. Paskutinę kelionės dieną, penktadienį, apsilankėme nuotykių parke, keltu perplaukėme Bolotono ežerą ir šiek tiek laiko praleidome Tihany kaimelyje. Taigi, kelionė į Budapeštą su Erasmus+ projektu man labai patiko, ypač įsiminė kruizinė išvyka, Budapešto velnio ratas ir išvyka į Balatoną.