Edukacinė kelionė į Londoną

• Paskelbė : Natalija Solden
  • Paskelbta: 2024-02-26
  • Kategorija: Aktualijos

20 mokinių iš 8-12 klasių praleido penkias dienas  Londone. Tai buvo tikrai edukacinė kelionė, nes mokiniai kasdien turėjo anglų kalba skaityti mokytojų (anglų kalbos mokytojų  T. Bruskinos ir L. Miloš) parengtą medžiagą apie lankytinas vietas. Diena prasidėdavo miesto  centre esančiame viešbutyje  pokalbiu ir Kahoot žaidimu, o tada laukdavo  ekskursija.
Aplankyti  žinomiausi  muziejai:  Britų , Madame Tussauds , Istorijos ir Mokslo muziejai. Ypač smagu buvo apžiūrėti miestą iš aukštai – pasikelta ir į London Eyе (Londono akį) Be jokios abejonės, fotosesija prie Big Beno buvo ypatinga.
Labai patiko gido pasakojimas Londono Tauere, kuris kažkada buvo baisus kalėjimas, vėliau  jame buvo zoologijos sodas, arsenalas, o dabar tai garsus muziejus, kuriame galima pamatyti įvairių eksponatų ir karališkosios šeimos karūnas. Žinoma, įspūdį paliko pasivaikščiojimas  Tauerio tiltu, kuris nuostabus savo dydžiu.
Nepaisant lietaus, ekskursija pėsčiomis į Shakespeare'o Globe teatrą ir apsilankymas  seniausiame Londono turguje, kuriame buvo galima paragauti įvairių šalių patiekalų, buvo nepamirštami. Ypatingą įspūdį paliko apsilankymas kinų kvartale (Chinatown), kuriame kiekvienas rado  ką nors skanaus . Žinoma, tokios istorinės vietos kaip Nacionalinė galerija su daugybe garsių meno kūrinių, Vestminsterio abatija, kur karūnuojami karaliai ir palaidota daug karalių bei karalienių, taip pat žinomi rašytojai, poetai ir kt., Bekingemo rūmai, kuriuose teko stebėti  sargybos keitimąsi, paliko puikų įspūdį.
Pasivaikščiojimas po garsųjį Haid parką suteikė galimybę mėgautis ne tik gamta ir saulėtu oru, bet ir pamaitinti voveres, paglostyti gulbes.
Žinoma, buvo malonu kiekvieną vakarą praleisti kelias valandas laisvo laiko garsiojoje Londono parduotuvių gatvėje Oxford street ar moderniuose prekybos centruose, kur kiekvienas galėjo pavalgyti ar apsipirkti. Be to, tai suteikė galimybę praktikuoti savo anglų kalbos įgūdžius.
Kiekvieną dieną mokiniai turėjo rašyti savo įspūdžius. Žemiau galite perskaityti kai kurių apžvalgų ištraukas.

Diena buvo produktyvi ir aktyvi. Viskas prasidėjo nuo ekskursijos po Londono bokštą. Gidas man labai patiko, labai aiškiai ir įdomiai viską paaiškino, atsakė į visus mūsų klausimus. Bokšto tiltas realiame gyvenime pasirodė daug didesnis ir gražesnis. Toliau vykome į Britų muziejų, kuris nustebino savo dydžiu, labiausiai patiko parodos, susijusios su Azija ir Graikija.
(Evelina Avdejeva, III kl.)
•    Diena buvo labai spalvinga ir smagi. Buvome Baker Street pasivaikščioti ir net spėjome nueiti į Šerloko muziejų. Apžvalgos ratas parodė labai gražią Londono dalį, vaizdas buvo nepamirštamas. Madame Tussauds buvo labai įdomu, kai kurie lankytojai bandė apsimesti statulomis ir buvo juokinga žiūrėti. Kinų miestelyje nuėjome į kinų restoraną, kuriame labai skaniai pavalgėme ir artimiau susipažinome su klasės draugais. Apskritai buvo labai smagu , ypač  Oxford Street .
(Arina Vasilko, I kl.)
•    Tikrai galiu įvardyti kelionės privalumus, tokius kaip:  idealus laiko planavimas, labai gerai apgalvota programa ir daug unikalių muziejų. Ekskursija vyko aukščiausiu lygiu. Aplankėme daug įvairių įdomių vietų, kurios amžiams išliks mano atmintyje. Mano nuomone, įdomiausios vietos buvo MOKSLO MUZIEJUS, LONDON EYE, Madam Tussauds ir Haid parkas.
(Daniel Rasomackij, III kl.)
•    Paskutinę dieną spėjome aplankyti Hyde parką, labai išpuoselėtą, švarų parką, puikiai praleidome laiką maitindami voveres, apžiūrinėdami gulbes ir kitus paukščius iš arti. Tada nuėjome stebėti sargybos pasikeitimo Bakingamo rūmuose, kurio stebėti susirenka tūkstančiai žiūrovų. Buvo labai liūdna išvykti, bet tikiuosi dar sugrįžti. Ypatingai dėkoju mokytojoms už puikų ekskursijos organizavimą, sužinojome ir pamatėme daug naujo ir įdomaus, pasiruošimas buvo aukščiausio lygio.
(Evelina Avdejeva, III kl.)
•    Buvo labai graži diena! Pirmiausia pamatėme Shakespeare'o Globe teatrą, klausėmės jo istorijos ir daugybės nuostabių, įdomių faktų apie Šekspyrą. Tada lankėmės Nacionalinėje dailės galerijoje, į kiekvieną paveikslą galėjai žiūrėti valandų valandas, viskas taip gražu. Man labiausiai patiko Westmeath abatija, aplinkui nuostabios skulptūros, architektūra, buvo labai įdomu klausytis kiekvieno objekto istorijos.... Seniai norėjau aplankyti Madame Tussauds ir pagaliau ten nuvykau ir likau labai patenkinta.
(Agata Shilova, 8 kl.)
•    Yesterday, I was in three places: the Natural History Museum, the Science Museum and Harrods.  I liked the first museum most of all; I saw a huge whale skeleton, dinosaur skeletons, another huge T-Rex, a lot of minerals and a bunch of stuffed mammals.  In the second museum, I saw how the first plane appeared and how it later developed, as well as the achievements of space and how astronauts live. I received a lot of emotions and was completely delighted with what I saw.
(Anastasija Razinkova, I kl. )
•    Despite the bad weather, the day still went great, as we visited a lot of engaging places. Arguably my favorite was the biggest market in London - Borough market. It was filled with tons of stalls bustling with a plethora of products. I quite enjoyed the Westminster abbey as well. It was fascinating to walk through the halls filled with illustrious people who have contributed a lot to the history. I really couldn't resist buying souvenirs from all the shops. To sum up, it was an amazing day and experience.
(Irmantas Silius, IIc)
•    Sorry to say but it is a goodbye to London for now. Well, I enjoyed all these days.I understood what true culture and manners are. I lived the life of an Englishman.That  was a great experience in my life. I hope to visit London again.The last day of being in London I enjoyed  a lot. I touched animals which I think I wouldn't be able to touch in my entire life. for example, a swan.The nature was beautiful, the trees, birds, everything.
(Dmitrijus Markovas, III kl.)
•    I really liked the Science museum. This is really very interesting because there you could see the things that were invented for the first time , various mathematical discoveries, physics discoveries. The only thing I didn’t like was that they removed a lot of the attractions which were there last year.
In the shop Harrods, it was very interesting, but scary because it was insanely expensive.
(Dima Pučinskij, III kl.)
•    I was amazed by the story of the Tower and the look of it similar as with the Tower Bridge. British museum is the place I will definitely visit again when I have more time to explore it. The day was really tough, but fun and interesting. Thank you for the day!
(Gleb Oleinik, II kl.)
•    Today was the best day yet. It started off from the trip to Big Ben and London Eye. Lobdon Eye’s view was magnificient and I enjoyed it a lot. Then we head on to Baker street, Sherlock’s Museum, the Beatles Shop, everything was on the point and fitting. The best part of the day was Madam Tussauds museum. Those sculptures seemed like real people and there was lots of interactive too, such as Marvel’s 4D film and Taxi drive. I love it. Also, Chinatown was unusual in its own way… lots of Asian people and Chinese restaurants. The service was mindblowing and the curry that I had was delicious! Of course, we went shopping in our free time. 10/10 day!
(Edvinas Bondarenko, II kl.)
•    I am glad that I finally saw Big Ben in real life. The view from London Eye was incredible and it really was worth it. In Madame Tussauds museum 2 hours have gone as a second and I took a vast amount of photos. Now I understand why people like Chinatown and the food was perfect. All in all, the day was really memorable and I'm waiting for tomorrow!
(Gleb Oleinik, II kl.)
•    The final day in London met us with sunny and warm weather. In the morning we went for a walk to Hyde Park. We fed squirrels and we were enjoying the natural beauty of this Park. Then we went Buckingham Palace to watch the Changing the Guard ceremony. I was amazed by their discipline, clear actions and the orchestra, which played really fascinating and without any clams. After Buckingham Palace we went to airport and to be honest, I didn't want to leave London, so I hope I return to this city. I want to sincerely thank the teachers for such a large and complex trip. A lot of work was done to create a plan of excursions and material with information about the landmarks! That was the best school trip in my life!
(Kevinas Žukevičius, II kl.)