Tarptautinis projektas anglų kalba  

Dešimt mokinių (devyni iš 8 f ir vienas iš 9 c) dalyvavo kasmetiniame tarptautiniame projekte 'TRAVELING TALES' ('ISTORIJOS KELIAUJA') (anglų kalba, mok. T. Bruskina).

Toks projektas paprastai prasideda rudenį, kai grupė mokytojų iš skirtingų šalių pasiūlo temą, kuri turėtų būti susijusi su vienu iš septyniolikos darnaus vystymosi tikslų 2030 (Jungtinės Tautos). Šiais metais dirbome su Gvatemala ir Ispanija. Tikslas, dėl kurio susitarėme, buvo ‘10 TIKSLAS: Sumažinti nelygybę’.

Gvatemalos mokiniai savo pasakojimą apie pabėgėlių šeimą pradėjo piešdami paveikslėlius, parašydami tekstą ir įgarsinę vaizdo įrašą.

Tada ispanų mokinių grupė tęsė istoriją, o  mes turėjome sukurti jos kulminaciją ir pabaigą. Visi darbo etapai truko  kelis mėnesius, mokiniai ne tik tobulino savo kalbėjimo  įgūdžius, bet ir turėjo galimybę palyginti skirtingas kultūras, kurios turi įtakos rezultatui.

Be to, toks darbas reikalauja skirtingų kompetencijų – skaitmeninių, kultūrinių, socialinių, komunikacijos ir pan. Tiesą sakant, mokiniai išbandė įvairius vaidmenis – dramaturgo, aktoriaus, dailininko, redaktoriaus ir kai kuriuos kitus.

Kuo daugiau projektų bus organizuojama, tuo geriau ir lengviau mokiniai ugdys savo įgūdžius ir kompetencijas bei pritaikys juos realiose gyvenimo situacijose.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos