Edukacinė kelionė - Mažasis Baltijos kruizas (Talinas-Stokholmas-Ryga)

• Paskelbė : Natalija Solden
  • Paskelbta: 2023-11-05
  • Kategorija: Aktualijos

Lapkričio 1-4 dienomis 7a, 9b, 9c, 9f, 10a, 10c, 10f klasių moksleiviai vyko į pažintinę kelionę maršrutu Talinas-Stokholmas-Ryga. Kelionės metu susipažinome su trimis sostinėmis. Pėsčiomis pasivaikščiojome po Talino senamiestį – grožėjomės viduramžiška gynybine siena, Talino Rotuše, ant kurios bokšto įsitaisęs Talino simbolis Senasis Tomas, „Trumposios Kojos“ gatvele. Pamatėme  Domo katedrą, statytą XIII a. , ir žymiai naujesnę Aleksandro Nevskio stačiatikių katedrą. Iš apžvalgos aikštelės apžiūrėjome Žemutinį Taliną – buvusį viduramžių pirklių miestą. Čia daugybė išlikusių pirklių pastatų, gildijų rūmų, ir „viduramžių švyturiu“ vadinama Šv. Olafo bažnyčia.
Kartu su gidu aplankėme Stokholmą - Stokholmo Rotušę, kurioje vyksta Nobelio premijų įteikimas, užsukome pasižvalgyti po Karalių rūmus, pasivaikščiojome po miestą. vykome į Vazos muziejų, kur apžiūrėjome savo pirmosios kelionės metu Stokholme 1628 m. nuskendusį laivą. Šiandien „Vaza“ yra geriausiai išsilaikęs XVII a. laivas, kuris 333 metus išbuvęs jūros dugne.  „Vaza“ yra unikali meno vertybė, kurią sudaro 98 proc. originalių dalių ir šimtai išraižytų skulptūrų.
Įspūdį paliko ir Latvijos sostinė Ryga. Pamatėme Rygos pilį, Trijų brolių namus, Šv. Jokūbo bažnyčią, didžiausią Baltijos šalyse Domo katedrą, kurioje ilsisi Rygos įkūrėjo vyskupo Alberto palaikai, Švedų vartus, gynybinių sienų liekanas bei Rotušės aikštę.
Didelį įspūdį moksleiviams paliko ne tik pamatyti vaizdai, bet ir plaukimas keltu, neformali bendravimo aplinka bei proga pabendrauti su moksleiviais iš skirtingų klasių. Iki susitikino kitų kelionių metu!!!